Дуа при потиснатост , дългове и тъга!

Дуа при потиснатост , дългове и тъга:

 

 

От Абу Саид ал-Худри, Аллах да е доволен от него, се предава, че е казал следното:
“Пратеника, саллеллаху алейхи ве селлем, един ден влезе в джамията и ето, видя мъж от помощниците (ансарите), когото наричаха Абу Умама. Той му каза:
“Абу Умама, защо те виждам да седиш в джамията извън
времето за намаз?” Отговори: “Грижи ме принудиха и дългове, Пратенико на Аллах.” Каза:
“Да те науча ли на думи, които след като изречеш, Аллах ще те избави от грижата и ще премахне от теб дълга ти?”
Отговори: “Разбира се,
Пратенико на Аллах!” Пратеникът каза: “Сутринта и вечерта изречи:
“О,Аллах, моля да ме опазиш от грижата и тъгата, и моля да ме опазиш от безсилието и мързела, и моля да ме опазиш от страха и скъперничеството, и моля да ме опазиш от това, дългът да ме сломи и от съкрушението на хората!”- три пъти.
(Абу Дауд)
***
Аллахумме инни еузу бике мин-ел-хемми вел-хазен, ве еузу бике минел-аджзи вел-кесел, ве еузу бике минел-джубни вел-бухл, ве еу-зу бике мингалебетид-дейни ве кахрир-риджал.
***

“Allahümme innî eûzü bike minel-hemmi vel-hazen ve eûzü bike minel-aczi vel-kesel ve eûzü bike minel-cübni vel-buhl ve eûzü bike men galebetid-deyni ve kahrir-ricâl.“

Tags

Blog Archive

Blogger templates

Translate

Blog Archive